HERKEN JE DAT MOMENT…

Herken je dat moment waarop je tijdens een vergadering even helemaal niet weet waarover de anderen het hebben? Lees verder ⤵

Of de dagen waarop je er uren over doet om iets af te werken dat je normaal gezien maar een halfuurtje kost? Meestal zijn ze een teken dat je concentratie het laat afweten. Omdat je te veel aan je hoofd hebt, omdat je voortdurend wordt afgeleid door je omgeving of omdat je vermoeid bent.

Met deze tien tips verbeter je jouw concentratie, ook als je moet werken in moeilijke omstandigheden.

1. Las op tijd een pauze in
2. Zorg voor voldoende frisse lucht
3. Tank geregeld bij
4. Ruim eerst je bureau op
5. Eén taak per keer
6. Wissel elke moeilijk taak af met een makkelijke
7. Stel kortetermijndoelen
8. Sluit je e-mailprogramma
9. Werk een uurtje zonder telefoon
10. Begin eens wat vroeger dan je collega’s

Kun je hier wel een beetje hulp bij gebruiken? En ben je benieuwd of ik de juiste coach voor je ben? Neem dan contact met me op!

We starten dan met een gratis 1-op-1 coachsessie waarin we samen ontdekken of het klikt.