Evalueren om te verbeteren

Bij sommige organisaties is evalueren heel gewoon, anderen doen er niet aan. De meerwaarde van evalueren: ๐™ก๐™š๐™ง๐™š๐™ฃ ๐™ซ๐™–๐™ฃ ๐™Ÿ๐™š ๐™š๐™ง๐™ซ๐™–๐™ง๐™ž๐™ฃ๐™œ๐™š๐™ฃ. Lees verder โคต

Dat kan แด‡แด‡ษดแด แดแดœแด…ษชษข door iedereen een ๐˜๐—ผ๐—ฝ (wat ging goed) en een ๐˜๐—ถ๐—ฝ (wat kon beter) te laten benoemen.

Of ษขแด‡๊œฑแด›ส€แดœแด„แด›แดœส€แด‡แด‡ส€แด…แด‡ส€ door onderstaande voorbeeld ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฎ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—ป te gebruiken.
โ–ถ๏ธ Is het gewenste resultaat gehaald?
โ–ถ๏ธ Hoe verliep het proces?
โ–ถ๏ธ Was er voor de juiste aanpak gekozen?
โ–ถ๏ธ Wat ging er goed?
โ–ถ๏ธ Wat kon er beter?
โ–ถ๏ธ Hoe verliep de communicatie, intern en/of extern?
โ–ถ๏ธ Kon iedereen zijn afspraken nakomen? Ja/nee, waarom…
โ–ถ๏ธ Waren er onverwachte gebeurtenissen?
โ–ถ๏ธ Hoe is hiermee omgegaan?
โ–ถ๏ธ Wat kun je de volgende keer doen om dit te voorkomen?
โ–ถ๏ธ Etcetcetc…

 

Kun je hier wel een beetje hulp bij gebruiken?
En ben je benieuwd of ik de juiste coach voor je ben? Neem dan contact met me op! We starten dan met een gratis 1-op-1 coachsessie waarin we samen ontdekken of het klikt.