Bij sommige organisaties is evalueren heel gewoon, anderen doen er niet aan. De meerwaarde van evalueren: ๐ก๐๐ง๐๐ฃ ๐ซ๐๐ฃ ๐๐ ๐๐ง๐ซ๐๐ง๐๐ฃ๐๐๐ฃ. Lees verder โคต

Dat kan แดแดษดแด แดแดแด
ษชษข door iedereen een ๐๐ผ๐ฝ (wat ging goed) en een ๐๐ถ๐ฝ (wat kon beter) te laten benoemen.
Of ษขแด๊ฑแดสแดแดแดแดสแดแดสแด
แดส door onderstaande voorbeeld ๐ฒ๐๐ฎ๐น๐๐ฎ๐๐ถ๐ฒ๐๐ฟ๐ฎ๐ด๐ฒ๐ป te gebruiken.
โถ๏ธ Is het gewenste resultaat gehaald?
โถ๏ธ Hoe verliep het proces?
โถ๏ธ Was er voor de juiste aanpak gekozen?
โถ๏ธ Wat ging er goed?
โถ๏ธ Wat kon er beter?
โถ๏ธ Hoe verliep de communicatie, intern en/of extern?
โถ๏ธ Kon iedereen zijn afspraken nakomen? Ja/nee, waarom…
โถ๏ธ Waren er onverwachte gebeurtenissen?
โถ๏ธ Hoe is hiermee omgegaan?
โถ๏ธ Wat kun je de volgende keer doen om dit te voorkomen?
โถ๏ธ Etcetcetc…
Kun je hier wel een beetje hulp bij gebruiken?
En ben je benieuwd of ik de juiste coach voor je ben? Neem dan contact met me op! We starten dan met een gratis 1-op-1 coachsessie waarin we samen ontdekken of het klikt.